- Laura 69Admin
- Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010
08.03.2011
on Tor 8 Mar - 23:25
Danes sva z Matevžem pri rutinskem pregledu odkrila napako na moji navti mašinki (Lauricchi motori) tako da sem kar se tiče cilindra in bata na začetku.Motor je še vedno normalno deloval,kjub delno stopljenemu batu in čudno poškodaovanem cilindru,samo je bilo samo še vprašanje kdaj bi zaribalo.Glede na vse skupaj si bom vzel nekaj dni za razmišljanje kako nadaljevati samo se bojim da moj projekt ne bo videl Racelanda,ker mi bo enostavno zmanjkalo časa.
Kjub dobrim rezultatom glede moči in hitrosti se zgodilo nekaj kar naj se nebi,pravzaprav mi vzrok še ni jasen kar me najbolj živcira.Motor je bil res skrbno pripravljen,upošteval sem vse kar se pri navitih mašinah upošteva in vendart je prišlo do napake.Za enkrat imam na sumu,da je bil zeger (varovalka sornika) iz slabega materijala in je počil.Verjetno je delček zegerja pritiskal na steno cilindra in zaradi tega ustvaril veliko temperaturo in začel se je topiti bat samo v predelu lukje od sornika.Najbolj me čudi,da na sorniku ni sledi temperature in cilinder ni poškodovan po celi dolžini hoda bata ampak samo v GMT in ZMT.Upam,da je moja diagnoza pravilna,sicer se mi bo zadeva ponovila.Slike moje katestrofe pridejo čez nekaj dni ko si psihično opomorem.
Upam,da imajo ostali člani ki frizirajo manj težav in da so večinoma že pripravljeni na RaceLand
Kjub dobrim rezultatom glede moči in hitrosti se zgodilo nekaj kar naj se nebi,pravzaprav mi vzrok še ni jasen kar me najbolj živcira.Motor je bil res skrbno pripravljen,upošteval sem vse kar se pri navitih mašinah upošteva in vendart je prišlo do napake.Za enkrat imam na sumu,da je bil zeger (varovalka sornika) iz slabega materijala in je počil.Verjetno je delček zegerja pritiskal na steno cilindra in zaradi tega ustvaril veliko temperaturo in začel se je topiti bat samo v predelu lukje od sornika.Najbolj me čudi,da na sorniku ni sledi temperature in cilinder ni poškodovan po celi dolžini hoda bata ampak samo v GMT in ZMT.Upam,da je moja diagnoza pravilna,sicer se mi bo zadeva ponovila.Slike moje katestrofe pridejo čez nekaj dni ko si psihično opomorem.
Upam,da imajo ostali člani ki frizirajo manj težav in da so večinoma že pripravljeni na RaceLand

[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
- The BossAdmin
- Število prispevkov : 1847
Registration date : 03/02/2008
Re: 08.03.2011
on Sre 9 Mar - 14:49
uglaunm hočš rečt da to morm js dt en kit da ga boš spet pilu!

- Laura 69Admin
- Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010
Re: 08.03.2011
on Sre 9 Mar - 21:22
To sem hotu,samo sem bolj sramežljiv pa nisem upal omenjat.Kdaj lahko pridem iskat?


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
- Laura 69Admin
- Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010
Re: 08.03.2011
on Sre 9 Mar - 22:14
Rekonstrukcija dogotka končana.Zaradi slabe kvalitete zeger obročka (bil je nov) je le ta počil na polovico.Ena polovica je ostala v batu druga pa se je naslonila na steno cilindra in ustvarjala trenje zaradi katerega je ostanek zegra zažarel in vžigal mešanico ki je prišla v soknik.Ožitno je točkovno prihajalo do temperature,ki je deformirala aluminij.V ZMT in SMT kjer se bat za moment ustavi je plamen zglodal luknjo v steno cilindra.
Če se slučajno motim naj me gdo,ki je imel enak problem popravi.druge razlage žal nimam.
Rezultat: cilinder in bat sta za v smeti
Slike:
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
Če se slučajno motim naj me gdo,ki je imel enak problem popravi.druge razlage žal nimam.
Rezultat: cilinder in bat sta za v smeti
Slike:
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
- nejc93Admin
- Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009
Re: 08.03.2011
on Sre 9 Mar - 22:27
katastrofa
kaj ti naj rečem več sreče prihodnič
cilinder za vitrino!
če bi blo dot mase bi dov delat pušo
samo za tak denar kupim 3 cilindre
za kakšen redek cilinder bilo kaj se splača pušo delat!!
kaj ti naj rečem več sreče prihodnič

cilinder za vitrino!
če bi blo dot mase bi dov delat pušo
samo za tak denar kupim 3 cilindre

za kakšen redek cilinder bilo kaj se splača pušo delat!!
- Laura 69Admin
- Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010
Re: 08.03.2011
on Sre 9 Mar - 22:45
Puša otpade,ni finančno sprejemljivo.Potrebujem dva ajmarja dobre volje,cilinder,nov bat,biax,graverske pilce in merno roko.trenutno nimam volje pa še kupit je ne morem.
[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
- nejc93Admin
- Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009
Re: 08.03.2011
on Čet 10 Mar - 10:59
ti vrjamem ja!

- nejc93Admin
- Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009
Re: 08.03.2011
on Čet 10 Mar - 21:56
ti samo neki mi povej kakšne varovalke si imel?
pa sornik je blo vse org ali?
pa sornik je blo vse org ali?
- Laura 69Admin
- Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010
Re: 08.03.2011
on Čet 10 Mar - 23:23
Zeger obročke take kot jih asso daje zraven batov.Zgleda da eden na miljon poči in naredi kar pač naredi.Predenj sem nataknil cilinder sem še poiskusil če se varovalka sornika zavrti v kanalu se pravi da sta bila oba v ležišču kot je treba pa vendar...
[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
Re: 08.03.2011
on Pet 11 Mar - 14:20
isto se je meni zgodilo ko sem dal malossijev kit na motor....vse sem dobro montiral pa mi je obroček počil in seveda motor mi je zaribal....
PS batni obroček je prišel zdraven kita......potem sem kupit isti kit od nejca in deluje vse ok
PS batni obroček je prišel zdraven kita......potem sem kupit isti kit od nejca in deluje vse ok
- nejc93Admin
- Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009
Re: 08.03.2011
on Pon 14 Mar - 22:07
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:Zeger obročke take kot jih asso daje zraven batov.Zgleda da eden na miljon poči in naredi kar pač naredi.Predenj sem nataknil cilinder sem še poiskusil če se varovalka sornika zavrti v kanalu se pravi da sta bila oba v ležišču kot je treba pa vendar...
ČUDNO
si kej razmišlu da je biv motor presuh oz pregret?
kakšno je bla kaj barva svečke in katero svečko si imel not?
mogoče ni bila taprava toplotna vrednost
in tako ti je kazal čist drugačno luč na barvi svečke

- Laura 69Admin
- Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010
Re: 08.03.2011
on Pon 14 Mar - 23:28
Razmišljam vse variante,tvoja teorija je zanimiva,mogoče NGK 6 ni dovolj,po drugi varianti je lahko premajhna diza,samo mi še vedno negre skupaj to da svečka nikoli ni imela okoli elektrode aluminjastega prahu (od bata) in sem svečko na vsakem testiranju kar nekajkrat kontroliral pa je bila videt OK.Res je to,da sem v štartu imel malenkost premajhno dizo.Zanimivo je tudi to,da na obročkih ni videti poškodb,razen ene praske ki je nastala ko je košček zegra prišel v kom. prostor,obročki so se lepo gibali v utorih,na čelu bata ni videti temperaturnih deformacij po ubodu bata ni poškodb razen to da je deformiran okoli sornika (sornik nima barve) in motor ni nikoli dobil kakšnih zvokov ali zgubil moč.
Začel sem delati na enakem cilindru ki bo pripravljen identično,vse ostale nastavitve bom pustil kot sem jih imel nazadnje,ko je motor dal od sebe največ kolikor lahko da 63cc z 13/13 uplinjačem.Rečmo,da se mi zadeva nebo ponovila in da bom lahko naslednji dnevnik napisal v bolj veselem tonu.
Začel sem delati na enakem cilindru ki bo pripravljen identično,vse ostale nastavitve bom pustil kot sem jih imel nazadnje,ko je motor dal od sebe največ kolikor lahko da 63cc z 13/13 uplinjačem.Rečmo,da se mi zadeva nebo ponovila in da bom lahko naslednji dnevnik napisal v bolj veselem tonu.
[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
- The BossAdmin
- Število prispevkov : 1847
Registration date : 03/02/2008
Re: 08.03.2011
on Tor 15 Mar - 9:49
lajkam[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:Razmišljam vse variante,tvoja teorija je zanimiva,mogoče NGK 6 ni dovolj,po drugi varianti je lahko premajhna diza,samo mi še vedno negre skupaj to da svečka nikoli ni imela okoli elektrode aluminjastega prahu (od bata) in sem svečko na vsakem testiranju kar nekajkrat kontroliral pa je bila videt OK.Res je to,da sem v štartu imel malenkost premajhno dizo.Zanimivo je tudi to,da na obročkih ni videti poškodb,razen ene praske ki je nastala ko je košček zegra prišel v kom. prostor,obročki so se lepo gibali v utorih,na čelu bata ni videti temperaturnih deformacij po ubodu bata ni poškodb razen to da je deformiran okoli sornika (sornik nima barve) in motor ni nikoli dobil kakšnih zvokov ali zgubil moč.
Začel sem delati na enakem cilindru ki bo pripravljen identično,vse ostale nastavitve bom pustil kot sem jih imel nazadnje,ko je motor dal od sebe največ kolikor lahko da 63cc z 13/13 uplinjačem.Rečmo,da se mi zadeva nebo ponovila in da bom lahko naslednji dnevnik napisal v bolj veselem tonu.

- nejc93Admin
- Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009
Re: 08.03.2011
on Tor 15 Mar - 10:53
Laura 69
vse skup je ena velka uganka kaj in zakaj
je do tega prišlo!
za svečko sem reku zaradi tega ker sem jast imel isti problem
ni bila taprava svečka in stem bi si lahko naredu tako škodo da
si nemorš mislt!! NGK B6HS definitivno ni oki
vsaj NGK B7HS ali NGK B8HS jast uporabljam čisto nekaj X
pa le biax v roke AKCIJA
velik sreče
vse skup je ena velka uganka kaj in zakaj
je do tega prišlo!
za svečko sem reku zaradi tega ker sem jast imel isti problem
ni bila taprava svečka in stem bi si lahko naredu tako škodo da
si nemorš mislt!! NGK B6HS definitivno ni oki
vsaj NGK B7HS ali NGK B8HS jast uporabljam čisto nekaj X
pa le biax v roke AKCIJA

velik sreče
- influenzČlan
- Število prispevkov : 194
Age : 29
Registration date : 27/06/2010
Re: 08.03.2011
on Tor 15 Mar - 13:57
pri ngk svečkah rastejo toplotne vrednosti navzdol, torej 6 ima večjo toplotno vrednost kot 7 

- nejc93Admin
- Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009
Re: 08.03.2011
on Tor 15 Mar - 14:33
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:pri ngk svečkah rastejo toplotne vrednosti navzdol, torej 6 ima večjo toplotno vrednost kot 7
nebi rt spet neki drek delu nevem od ke teb ta informacija?

zakaj potem nekateri priporočajo celo (FIRME) primer da pozimi
uporoabljaš svečko NGK 9 poleti pa 10ko zakaj?
skero svečko bo pozimi motor prej užgal?
9 ali 10 normalno da 9 ker ima nižjo toplotno vrednost
toplotno vrednost ti pove še marsikaj drugega
čene imaš pa net pa si poglej sicer bom dal
pa jast to gor ker vidim da nekateri nevejo zakaj se sploh gre!
jast na svojem motorju mini uporoabljam poleti NGK B9EG
pozimi NGK B10EG in tako dalje zato sem jast to napisal
ker sem veliko prebral v svečah in jih tudi sporbal!
nevem zakaj potem tovarniški vozniki vozijo
poleti to pozimi drugo najbrš ne za brezveze
nevem res od zdej naprej sprašujem samo tebe
ker vidm da veš več kot nekaterih ki imajo poznanstva in veze
in se stem tudi ukvarja celo življenje

tko je od nekdaj nism si jst tega spomnu logika prjatu moj
- influenzČlan
- Število prispevkov : 194
Age : 29
Registration date : 27/06/2010
Re: 08.03.2011
on Tor 15 Mar - 15:11
dej ne pokej pa poglej tole
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
b8hs mi še v original motorju ni delala dolgo, 5 min pa je blo pregreto
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
b8hs mi še v original motorju ni delala dolgo, 5 min pa je blo pregreto
- nejc93Admin
- Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009
Re: 08.03.2011
on Tor 15 Mar - 15:38
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:dej ne pokej pa poglej tole
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
b8hs mi še v original motorju ni delala dolgo, 5 min pa je blo pregreto
uredu ti že veš (majstor)
- influenzČlan
- Število prispevkov : 194
Age : 29
Registration date : 27/06/2010
Re: 08.03.2011
on Tor 15 Mar - 15:57
ja nevem lahk greš pa poklicat v ngk pa jim razložiš kako so njihove svečke narjene ???
- Dovjak95Admin
- Število prispevkov : 208
Age : 23
Registration date : 16/02/2011
Re: 08.03.2011
on Tor 15 Mar - 19:43
Glede svečk bi jst svetvov champion L82C al pa L86C, ker men odkar mam polini kit 65 na NGK sploh ne dela. Sicer se mi nesanja zakaj ampak daju sm notr nove NGK različne oznake in moped sploh ni užgau, ko pa je pa ni doug delu. pol sm pa najdu eno staro championko L86C jo dau not in je takoj zalaufal in delal normalno.
[You must be registered and logged in to see this image.] 2 STROKE 4 MORE SMOKE [You must be registered and logged in to see this image.]
Re: 08.03.2011
on Sob 9 Apr - 21:04
po mojih izkušnjah je super bosna f75 najboljša. Imam jo na vseh motorjih: na ciaotu 65 ccm in dela super, na ciaotu 50 ccm in dela super na flexerju 65 ccm in dela super in na tomos apn 6 90 ccm in dela super. Nikoli nimam težav s to svečko.
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
|
|