Share
Go down
Gost
Gost

Poliranje karterja

on Pet 6 Avg - 13:49
Za vse, ki imate veliko časa in želje, da bi bil vaš ciao malenkost hitrejši vam priporočam, da se lotite poliranja karterja. Kako to zgleda...

Uploaded with ImageShack.us

Delati je potrebno z vodobrusnim papirjem, z vsaj 800 zrnci na kvardatni centimeter. Uporabljajte vodo in uzemite si čas, da zadevo dobro operete po delu v bencinu ipd. uporabnih tekočinah, s katerimi se čistijo motorni deli. Pravtako priporočam poliranje kanala, na katerega priključite vplinjač (fergazer) z notranje strani, pravtako z vsaj 800-tko. Učinek tega poliranja je, da mešanica plina z večjo hitrostjo potuje po poteh do točke, kjer zgori. Verjetno se sprašujete zakaj: ker je tekstura gladka in se plin ne zaletava v hrapavo površino in se zato ne vrtinči. Rezultat so višja odzivnost in višji obrati (rezultira na hitrost). Po mojem se pozna 1-2 km/h pri motorjih, ki gredo v osnovi 50-60. Pri mašinah ki vlečejo do 100 ali več, je pa to že narejeno Smile Če pa ni, potem je mašino potrebno spolirati za 2-3 km/h več Smile

Upam, da bo komu to kaj koristilo. Cena te ''predelave'' je zanemarljivo majhna proti efektu (1€ za papir 800 in kake 2-3 ure dela).




Nazadnje urejal/a sandicar Pet 6 Avg - 14:02; skupaj popravljeno 1 krat
avatar
nejc93
Admin
Admin
Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009

Re: Poliranje karterja

on Pet 6 Avg - 13:56
Message reputation : 0% (1 vote)
no to vam tut jast priporočam samo da nebo kakšen še pretočnih spoliru!!!
influenz
Član
Član
Število prispevkov : 194
Age : 29
Registration date : 27/06/2010

Re: Poliranje karterja

on Sob 14 Avg - 9:34
zakaj pa pretočnih ne polirat
avatar
nejc93
Admin
Admin
Število prispevkov : 1048
Age : 25
Registration date : 16/09/2009

Re: Poliranje karterja

on Sob 14 Avg - 13:09
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:zakaj pa pretočnih ne polirat

zato ker se more zmes zraka in bencina zvrtinčit
ko pride skozi pretočne potem se pa razprši ta zmes ko pride v cilinder nad bat
z tem maš boljši izgorevanje
večji izkoristek več moči bol gre!! če maš pa spolerane pretočne
se pa zmes ne zvrtinči in razprši ampak gre kot v enem potoku!!!
nad bat dobesedno zalije z mešanco in z tem maš slabši izgorevanje!!
to je na hitro povedano!!!
mtka
Število prispevkov : 68
Age : 27
Registration date : 28/03/2011

Re: Poliranje karterja

on Pon 28 Mar - 19:15
tudi js sm se pri svojem ciaotu lotil poliranja, samo da mi je fotr odsvetoval poliranje in brusenje tistega kanala od fergazarja ker so notri narejene neke brazde in ce jih zbrusis/poliras napravis nasprotni ucinek ce to kar sem napisal ni res naj me kdo popravi ker sem tudi sam nov pri ciaotih in na tem forumu
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Poliranje karterja

on Ned 24 Apr - 14:47
Tiste zareze v sesalnem kanalu so tovarniška grobost,ki jo brez strahu,da bi šel motor počasneje spoliraš oz. na leseno palčko premer 10mm nalepiš fini šmergel in neravnine v sesalnem kanalu pogladiš.Če imaš mašinko original na moči neboš dobil skoraj nič oz. malenkost v višjih obratih.Če pa imaš uplinjač 13/13 in na bloku nataknjen kakšen kit se bo pa poznalo v zgornji tretini obretov.Te grobosti načeloma motorja ne motijo kaj preveč do 4500-5000obr/min,kar se vrti pa več je pa zaželjeno obdelati sesalni kanal,prilagoditi prehode iz bloka v pretočne kanale in z fino pilco pobrati robove kanalov v cilindru,da preprečiš zatikanje batnih obročkov.


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
rgbet
Število prispevkov : 5
Age : 22
Registration date : 20/06/2013

Re: Poliranje karterja

on Pet 26 Jul - 19:55
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
imam težavo zbrusil sem karter tako kot je na sliki vendar sem bil zelo površen tam kje je rdece ozančeno tam sem bil površen in preveč zbrusil in me zanima če lahko to opliva na delovanje ker mi motor vžge vendar nima nobene moči in crkne ....
pa zanimam me če lahko to popravim z tekočo kovino
memra
Število prispevkov : 16
Age : 25
Registration date : 19/06/2013

Re: Poliranje karterja

on Pet 26 Jul - 21:19
laura kako to misls obdelat sesalni kanal al mors to tut spolerat al mors to popilt da je sirsi kanal
Very Happy
rgbet
Število prispevkov : 5
Age : 22
Registration date : 20/06/2013

Re: Poliranje karterja

on Ned 28 Jul - 20:56
na teh dveh slikah se vidi kako sem izbrusil
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
ciao racing 2000
Število prispevkov : 76
Age : 21
Registration date : 01/02/2014

Re: Poliranje karterja

on Pon 31 Mar - 20:36
kaj pa stene a se tut polirajo pa a se lahko razširi tisto luknjo za fergazer
avatar
CiaoAngel
Član
Član
Število prispevkov : 778
Age : 22
Registration date : 12/04/2010

Re: Poliranje karterja

on Pon 31 Mar - 21:12
rgbet tole nov nikol lavfal .... stene se nesme kr odbrusit morš pustit nekej roba da mašina dihta...
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Poliranje karterja

on Pon 31 Mar - 23:20
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:laura kako to misls obdelat sesalni kanal al mors to tut spolerat al mors to popilt da je sirsi kanal
Very Happy
Največkrat se to dela v sklopu predelave sesalnega kanala za 13/13 uplinjac,se pravi da začetek kanala povečuješ iz originalne mere na premer 13mm.Ker je sesalno okno na koncu stisnjeno v pravokotnik (pri bloku z oknom 11,5 X 7,5) moraš izdelati čim lepši prehod v zožitev kanala.Tako preprečiš,da se plini zaletavajo v robove ki so nastali pri povečevanju.Sesalni kanal ni potrebno polirati,saj nekatere teorije pravijo da je celo bolje če je površina kanala hrapava.Torej večje še ni rečeno da je bolje,paziti moraš da ima rob okna 1,5mm površine zaradi tesnenja(mišljeno za rob ob strani),v višino pa tega okna ne povečujem,ker z tem spremeniš kot(čas) sesanja in zato to raje naredim na gredi motorja.
Poglej si na Predelave-predelava original cilindra,v katrem sem tudi opisal in nekaj poslikal kar sem delal na sesanju.


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Poliranje karterja

on Pon 31 Mar - 23:37
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:na teh dveh slikah se vidi kako sem izbrusil
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
Bo šlo če se potrudiš.Blok mora biti razmaščen (triklor,aceton,nitro...),površina kjer boš zalival naj bo groba.Iz plastelina ali kita za okna naredi jedro po obliki željenega sesalnega okna in ga vstavi v sesalno okno.Tako pripravljen blok primi v primež tako da bo vertikalno in začneš z dodajanjem tekočega aluminija.


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
Sponsored content

Re: Poliranje karterja

Nazaj na vrh
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu