Share
Go down
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Predelava original cilindra

on Sob 26 Jan - 23:46
Message reputation : 100% (7 votes)
Ker imam še en original cilinder(povečan na 40,20mm) sem se odločil,da si naredim rezervno mašinco na originalni bazi z nekaj predelave.Ker originalni cilinder nima pomožnih pretokov,sem se lotil izdelave bust kanala.Želja je bila sicer narediti dva busta a žal zaradi postavitve batnih obročkov to ni izvedljivo."Bolje eden kot nobeden."
[You must be registered and logged in to see this link.]



[You must be registered and logged in to see this link.]



[You must be registered and logged in to see this link.]

Da ne prihaja do motečih vrtinčenj zmesi zraka in bencina je potrebno pretočne kanle prilagoditi bloku motorja
[You must be registered and logged in to see this link.]





Ker sem povečal površino izpušnega okna,je poterbno povečati celoten izpušni kanal približno 1-1,5mm po celotni steni izpušnega kanal.Pri tem delu se znebimo tudi tovarniško precej grobe površine izpušnega kanala,na katero se zelo rade primejo saje od izgorevanja.
[You must be registered and logged in to see this link.]


Pretočno okno v batu in skica pomožnega pretoka (bust). Exclamation Exclamation Postavitev pretočnega okna na batu ne velja za vse bate,ker so različni že po višini obročkov Exclamation
[You must be registered and logged in to see this link.]


[You must be registered and logged in to see this link.]

Podaljšano sesanje na glavni gredi in obdelava sesalnega kanala za uplinjač 13/13
[You must be registered and logged in to see this link.]


Sesalni kanal se praviloma povečuje z povrtalom,če tega nimamo lahko uporabimo ročni brusilnik z pravilno izbranim nastavkom,lahko tudi z okroglo in polokroglo pilico,..., Exclamation nikakor se to ne dela z "po domače bormašino in svedrom" Exclamation Slednja varianta se zelo rada konča z odlomljenim nastavkom uplinjača,pregloboko zvrtano luknjo...,popravnega izpita tu ni ni in blok je za v smeti. Rolling Eyes
[You must be registered and logged in to see this link.]


V sesalnem kanlu je potrebno odstraniti ostre robove,ki motojo vstop mešanice bencina in zraka v blok motorja.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Da bo zadeva jasnejša je tu še rezultat zadnjih meritev,če bo komu prišla prav oz. če se bo gdo postopil podobnega projekta.Časi vseh faz motorja so predvideni za motor z variomatom.Sama moč motoja bo verjetno nekje 2,5-3 KM pri 6000 obr/min,kar mi zadostuje,sicer bomo pa videli kaj bo motor dal od sebe,ko uredim še kompresijski prostor,a žal trenutno nimam glave motorja z poglobljenim komp. prostorom.Nadljujem ko dobim glavo upam,da kmalu

[You must be registered and logged in to see this link.]




Nazadnje urejal/a Laura 69 Tor 29 Jan - 0:23; skupaj popravljeno 9 krat


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Dovjak95
Admin
Admin
Število prispevkov : 208
Age : 23
Registration date : 16/02/2011

Re: Predelava original cilindra

on Ned 27 Jan - 10:51
Končno nekaj inovacij in predelav Very Happy.
Tega na našem forumu manjka.
Zgleda odlično, najbrž bo razlika med tem in nepredelanim cilindrom ogromna.
Predvidevam da so obročki 'štukani' tam kjer imaš označeno z 1 in 2?
Najbrš pretoki in izpuh ne ostanejo isti? Surprised


[You must be registered and logged in to see this image.] 2 STROKE 4 MORE SMOKE [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
ciao_man
Število prispevkov : 170
Age : 21
Registration date : 27/04/2012

Re: Predelava original cilindra

on Ned 27 Jan - 11:26
zdravo a lahko nekaj vprašam ker smo glih pr kanalih Smile

zanima me koliko bi pridobil če bi popiliv pretočne na original cilindru Question
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Ned 27 Jan - 14:59
Message reputation : 100% (1 vote)
nejc-dovjak je napisal/a:Končno nekaj inovacij in predelav Very Happy.
Tega na našem forumu manjka.
Zgleda odlično, najbrž bo razlika med tem in nepredelanim cilindrom ogromna.
Predvidevam da so obročki 'štukani' tam kjer imaš označeno z 1 in 2?
Najbrš pretoki in izpuh ne ostanejo isti? Surprised
Ja 1-je spoj gornjega obročka in 2 spodnjega,žal na levo od enke nisem prepričan,da mi nebi zmanjkalo cilindra in bi prišel med rebri ven oz. da nebi prišlo do okna v svet Very Happy
Prav tako so malenkost dodelani ostali kanali,izpuh 158(poširjen za 2mm),pretok 120,bust 118,glavna gred je že narejena po Polinijevem načrtu (tako sem že dobil,ker je imel en italjan očitno čas),blok motorja bo na veliko sesalno okno 7,5 X 11,5 + prilagojen na 13/13 uplinjač,izpuh Sito+ kar bo za v službo OK.


Nazadnje urejal/a Laura 69 Ned 27 Jan - 18:44; skupaj popravljeno 1 krat


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Ned 27 Jan - 15:18
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:zdravo a lahko nekaj vprašam ker smo glih pr kanalih Smile

zanima me koliko bi pridobil če bi popiliv pretočne na original cilindru Question
Žal tvoje variante nisem nikoli probal,samo mislim,da samo z pretoki nebi dobil nič oz.je lahko tudi slabše.Osnova frizirnja kanalov,je pač taka,da moraš prilagoditi vse faze,sesanje,pretok,bust in izpuh sicer se med seboj skregajo,kar boš občutil že na "gas ročki".
Najlažje za začetek odpraviš tovarniške grobosti v kanalih,urediš prehode iz bloka v pretočne kanale,kupiš set diz,izpuh Sito+,Malossi air box.To se seveda najbolj pozna če imaš že v osnovi uplinjač 12/12 in blok z velikim sesalnim oknom.Če pravilno nadizaš motor bo sprememba očitna in mislim,da boš z minimalnim vložkom prišel do dobrih rezultatov. Very Happy


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
ciao_man
Število prispevkov : 170
Age : 21
Registration date : 27/04/2012

Re: Predelava original cilindra

on Ned 27 Jan - 16:11
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:
Žal tvoje variante nisem nikoli probal,samo mislim,da samo z pretoki nebi dobil nič oz.je lahko tudi slabše.Osnova frizirnja kanalov,je pač taka,da moraš prilagoditi vse faze,sesanje,pretok,bust in izpuh sicer se med seboj skregajo,kar boš občutil že na "gas ročki".
Najlažje za začetek odpraviš tovarniške grobosti v kanalih,urediš prehode iz bloka v pretočne kanale,kupiš set diz,izpuh Sito+,Malossi air box.To se seveda najbolj pozna če imaš že v osnovi uplinjač 12/12 in blok z velikim sesalnim oknom.Če pravilno nadizaš motor bo sprememba očitna in mislim,da boš z minimalnim vložkom prišel do dobrih rezultatov. Very Happy

ok hvala

glede teh grobosti s čim bi se dalo to popravit?
yamaha15
.....
.....
Število prispevkov : 538
Age : 23
Registration date : 04/06/2011

Re: Predelava original cilindra

on Ned 27 Jan - 19:23
Message reputation : 50% (2 votes)
Lepo. Podobno mojemu Smile
avatar
CiaoAngel
Član
Član
Število prispevkov : 778
Age : 22
Registration date : 12/04/2010

Re: Predelava original cilindra

on Ned 27 Jan - 20:04
Message reputation : 33% (3 votes)
laurič zakaj pa 3h bustov ne nrdiš levo od spoja obročkov pa desno Smile
avatar
Snupi
Število prispevkov : 7
Age : 26
Registration date : 07/01/2013

Re: Predelava original cilindra

on Ned 27 Jan - 20:49
Message reputation : 100% (2 votes)
zato ker ne bereš No
pipan.rok
.....
.....
Število prispevkov : 148
Age : 31
Registration date : 19/12/2011

Re: Predelava original cilindra

on Sob 2 Feb - 19:47
Message reputation : 0% (1 vote)
noro boš meu podobno mašino k mam js za raceland pa 15 fergo gor pa gre k žvau,,,,,
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Pon 11 Feb - 1:38
Message reputation : 100% (1 vote)
Z malo zamude je sedaj,končana tudi predelava glave cilindra.Kompresijski prostor sem ročno obdeloval do kompresijskega razmerja 8,5 : 1,prav tako sem z ročnim brusilnikom in graverskim pilicam povečal premer na 40,5 mm.Lažje bi bilo,če bi imel glavo 38mm z svečko v sredini in bi lahko na stružnici dokaj enostano rešil problem.
[You must be registered and logged in to see this link.]



Ker je bila glava že rabljena sem poravnal naležno površino glave.To naredimo tako,da na brušeno železno ploščo,na tanko nanesemo fino brusno pasto.Glavo cilindra z majhno silo pritiskamo na ploščo in jo pomikamo v vse strani.Pri tem pazimo,da je naležna površina po celoti enako obremenjena.
[You must be registered and logged in to see this link.]



Ko dosežemo,da brusna pasta pobere vse neravnine na naležni površini je delo opravljeno
[You must be registered and logged in to see this link.]



Tako pripravljena glava zagotavlja popolno tesnenje in dober prenos temperature iz vrha cilindra na glavo.Ker se navite mašince rade pregravajo,šteje vsaka malenkost viška temperature,ki jo glava pobere cilindru.
[You must be registered and logged in to see this link.]


Mašinca je že montirana na mojega Ciao-ta, a žal je vreme slabo tako,da sem se zapeljal samo na kavo in nazaj.Trenutno uporabljam preveliko dizo(62),da se zadeva malo uteče,potem pa bomo videli koliko zmore "tale doma narejen kavni mlinček"


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
rokkokot
Število prispevkov : 437
Age : 21
Registration date : 22/05/2012

Re: Predelava original cilindra

on Pon 11 Mar - 15:56
Si jo že stestiral? Se veliko pozna? Smile
TomosSak
Število prispevkov : 9
Age : 23
Registration date : 30/03/2013

Re: Predelava original cilindra

on Pon 1 Apr - 9:05
Zdravo!

Bi lahko kdo naredil temo kako to narediti na Tomos mopedu?
avatar
rokkokot
Število prispevkov : 437
Age : 21
Registration date : 22/05/2012

Re: Predelava original cilindra

on Pon 1 Apr - 10:02
Nocem tezit ampak to je crt ki je namenjen ciao mopedom. Drugace je pa na mopedistu polno enih tem o teh tomosakijih, tudi jaz sem tam uporabnik Smile
avatar
ciao_man
Število prispevkov : 170
Age : 21
Registration date : 27/04/2012

Re: Predelava original cilindra

on Pon 1 Apr - 11:56
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:Zdravo!

Bi lahko kdo naredil temo kako to narediti na Tomos mopedu?


Tomosak velik maš na mopedist forumu
TomosSak
Število prispevkov : 9
Age : 23
Registration date : 30/03/2013

Re: Predelava original cilindra

on Pon 1 Apr - 13:59
Jap vem samo ni tako dober forum kolikor je ta...
rgbet
Število prispevkov : 5
Age : 22
Registration date : 20/06/2013

Re: Predelava original cilindra

on Pet 5 Jul - 23:04
[You must be registered and logged in to see this image.]

 a nebi mogu še tko narest kanalov kokr sm označu? če sta oznaki 1 pa 2 konci obročkov je pol še zmer plc usaj še za enga al je pol že premal stene pa lahk obročk zagrab?
memra
Število prispevkov : 16
Age : 25
Registration date : 19/06/2013

Re: Predelava original cilindra

on Ned 7 Jul - 22:03
uprasal bi kaj pomeni boost in kako lahko tako predelas masino po tvojih nacrtih da sesa tudi v kompresijskem taktu
Very Happy
avatar
The Boss
Admin
Admin
Število prispevkov : 1847
Registration date : 03/02/2008

Re: Predelava original cilindra

on Ned 7 Jul - 22:14
boost je dodatni pretočni kanal. zgornja slika med 1-2 narisano na batu.


[You must be registered and logged in to see this link.]
memra
Število prispevkov : 16
Age : 25
Registration date : 19/06/2013

Re: Predelava original cilindra

on Ned 7 Jul - 22:15
najlepsa hvala
memra
Število prispevkov : 16
Age : 25
Registration date : 19/06/2013

Re: Predelava original cilindra

on Ned 7 Jul - 22:16
a bi vedu mogoce tut kako je mozno sesanje se v kompresijskem taktu tako kot je narisano na shemi faz motorja
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Tor 9 Jul - 0:20
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:[You must be registered and logged in to see this image.]

 a nebi mogu še tko narest kanalov kokr sm označu? če sta oznaki 1 pa 2 konci obročkov je pol še zmer plc usaj še za enga al je pol že premal stene pa lahk obročk zagrab?

Pravilno razmišljaš,vendar sem to varianto opustil,ker sem pri meritvah debeline stene cilindra naletel na težavo.Levi bust ki si ga narisal bi moral biti precej plitek sicer bi imel na levem bustu "okno v svet".Glede na to sem se odločil za en bust,ki je globji in je narejen v konus,tako,da pridobim nekaj na hitrosti plinov in usmerjenosti.Za enkrat sem z uporabnostjo mašince zadovoljen,saj se z njo vsak dan vozim v službo,moč ima bolj v srednjih obratih,tako da je na pospešku boljši kot v končni hitrosti.Z Sito+ sem namerirl realnih 62 km/h,z Gianelli Mega,pa še nisem testiral,lahko pa naredim test z Mego in dve številki večjo dizo


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Tor 9 Jul - 0:34
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:a bi vedu mogoce tut kako je mozno sesanje se v kompresijskem taktu tako kot je narisano na shemi faz motorja
Tu ne vidim težave,daj originalca ali kateri koli 2T motor na diagram pa ti bo hitro jasno.Pri 4T motorjih pa to ne gre.Težava je za koliko stopinj se prekrivata sesanje in pretok.V tem segmentu lahko na fino določiš v katerih obratih bo imel motor moč,seveda je to pogojeno z kotom odprja izpušnega kanala,ki bolj izrazito določi v katerih obratih bo motor imel največjo moč.


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
memra
Število prispevkov : 16
Age : 25
Registration date : 19/06/2013

Re: Predelava original cilindra

on Tor 9 Jul - 12:25
hvala
rgbet
Število prispevkov : 5
Age : 22
Registration date : 20/06/2013

Re: Predelava original cilindra

on Pet 26 Jul - 19:56
imam težavo zbrusil sem karter tako kot je na sliki vendar sem bil zelo površen tam kje je rdece ozančeno tam sem bil površen in preveč zbrusil in me zanima če lahko to opliva na delovanje ker mi motor vžge vendar nima nobene moči in crkne ....
pa zanimam me če lahko to popravim z tekočo kovino[You must be registered and logged in to see this image.]
timo1094
Število prispevkov : 2
Age : 23
Registration date : 01/06/2014

Re: Predelava original cilindra

on Ned 1 Jun - 20:03
Živjo mene pa samo zanima s kakšnim orodjem narediš boost kanal a to isto z biaksom tko k za kanale al je kšna druga stvar ter kako to izvedeš tako natančne kakor si narisal na skici. pa še to me zanima velikokrat omeniš za mašine brez variota drugačne mere ali je mašina drugače izdelana ali kaj ker jas mam mašino brez variota.
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Pon 2 Jun - 0:02
Bust izdelam na grobo z ročnim brusilnikom (Biax ali kaj podobnega) na fino,da dobim ravnine pa z graverskimi pilicami,to je pa malo težje in počasno delo (bolj za pozimi Smile ).
Vario ali sklopka,to je kar kompleksno vprašanje. Enostavno povedano,mašina ki se uporablja na motorju brez variomata potrebuje več moči v spodnjem območju obratov,zato so koti (po diagramu) kanalov nižji kot pri vario (sesanje pretok,bust in izpuh) in kompresijsko razmerje pri sklopki je zato kot pri originalu ali pa malenkost višje (9 :1 do max 10,5 : 1). Če misliš na skico glavne gredi,so modro označeni meri za motorje brez variomata saj na ta račun pridobiš nekaj več moči v nižjih in srednjih obratih, seveda če imaš za to primerno komp. razmerje in dizo.To bi bilo na grobo.


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
ciao racing 2000
Število prispevkov : 76
Age : 21
Registration date : 01/02/2014

Re: Predelava original cilindra

on Sob 6 Dec - 20:35
če bi imel odprtino na batu na cilindru pa ne boost kanala ali bi šel motor kaj slabše
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Sob 6 Dec - 23:44
Mislim,da ne.Včemu je težava


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
ciao racing 2000
Število prispevkov : 76
Age : 21
Registration date : 01/02/2014

Re: Predelava original cilindra

on Ned 7 Dec - 12:27
ker mam 2 enaka cilindra pa samo 1 L bat pa bi na enemu cilindru naredil bust kanal pa malo skrajšal cilinder pa ga pri bloku podložil če se pa nebo dobro izšlo bom pa vzel nepredelan cilinder
avatar
ciao racing 2000
Število prispevkov : 76
Age : 21
Registration date : 01/02/2014

Re: Predelava original cilindra

on Pon 8 Dec - 23:17
a bi se to dalo naredit na rezkarju pa brez odprtine na batu
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Tor 9 Dec - 21:19
Na rezkarju se da samo jaz raje vrtam luknje in nato na mero delam z pilicami.Tešava pri reskanju nastane ko je porebno bat vpeti v primež ali delilnik,to pa lahko deformira bat.


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
ciao racing 2000
Število prispevkov : 76
Age : 21
Registration date : 01/02/2014

Re: Predelava original cilindra

on Tor 9 Dec - 23:12
ubistvu sm tko mislu nardit ker nimam brusilnika
samo da bi jaz zarazliko naredu 3 dodatne kanale 
[You must be registered and logged in to see this link.]
jure-ciao
Število prispevkov : 89
Age : 29
Registration date : 02/06/2012

Re: Predelava original cilindra

on Sre 10 Dec - 18:36
uf ta cilinder na sliki je pa cist mojmu podoben, z izjemo majhnih kanalov Very Happy pri meni so dost vecji :DDDD glede 3 dodatnih kanalov pa- poglej kam pridejo batni obrocki, da se ti nebodo zatikali ob robove, sa je to najvecji problem pri dodatnih pretocnih kanalih, cene pa bi lahko naredu 3 kanale ja
avatar
Laura 69
Admin
Admin
Število prispevkov : 678
Age : 49
Registration date : 14/08/2010

Re: Predelava original cilindra

on Čet 11 Dec - 13:08
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisal/a:ubistvu sm tko mislu nardit ker nimam brusilnika
samo da bi jaz zarazliko naredu 3 dodatne kanale 
[You must be registered and logged in to see this link.]
Uredu,na grobo imaš narejeno,sedaj pa še Biax pa finese.Vidim,da si začel delat bust kanal,samo mislim,da z reskarjem ne bo šlo tako daleč.Kakšen je plan za naprej Smile


[You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
ciao racing 2000
Število prispevkov : 76
Age : 21
Registration date : 01/02/2014

Re: Predelava original cilindra

on Pet 12 Dec - 12:21
milslm čim bl predelat org mšino in sicer podaljšno sesnje, spoliran karter,povečnje kolena za 13 13 , L bat 38,4  , podložit cilinder pa ga na koncu mal skrjšat pa en dodten knal med obročki pa še en na vsaki strni obročkov nižana glava pa en športn vspuh sm še nevem ker pa jermenico 80
Sponsored content

Re: Predelava original cilindra

Nazaj na vrh
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu